שאלות ותשובות נהיגה בשכרות – כל המידע

שאלות ותשובות נהיגה בשכרות. בחלק זה של אתר האינטרנט שלנו נעלה שאלות נפוצות רלוונטיות לעבירת נהיגה בשכרות וננסה לספק להן תשובות מדויקות ומקצועיות. 

שאלות ותשובות נהיגה בשכרות - עורך דין לתעבורה ערן עקראוי

שלום לכולם, שמי ערן עקראוי ואני עורך דין נהיגה בשכרות. בפוסט שאלות ותשובות נהיגה בשכרות, נעלה ונדון בשאלות נפוצות  בנושא נהיגה בשכרות העולות כמעט בכל מקרה בו נהג נתפס נוהג בשכרות ומוזמן להתייצב בבית משפט לתעבורה בגין עבירה זו.

רוב השאלות אשר נעלה בפוסט זה, הינן שאלות העולות כמעט בכל מקרה בו נהג נתפס נוהג בשכרות והן חוזרות על עצמן פעם אחר פעם. שאלות נפוצות כגון מהי בדיקת שכרות, מהי בדיקת ינשוף, מהי בדיקת מאפיינים, האם אני חייב להיבדק וכן מהי פסילה מנהלית הן שאלות החוזרות על עצמן כל פעם שמשרדנו נתקל בתיק שכרות ומטפל בו.

אנו ננסה לפשט ולהסביר בצורה הברורה ביותר את כל המונחים הקיימים בעבירת שכרות באופן שגם נהג אשר מעולם לא נתקל במושגים אלו יקבל פרופורציה וידע מקיף לעבירה זו. אנו מאמינים כי ידע מקדים גם אם אינו באופן המקיף ביותר, יכול לסייע לנהג אשר נתפס בשעת מעשה נוהג בשכרות ולעזור לו להתמודד כראוי עם ההשלכות של רישום דו"ח זה.

במידה וישנן שאלות רלוונטיות לעורך דין תעבורה ערן עקראוי, ניתן לעלותן באמצעות כל אמצעי התקשרות הנמצאים באתר האינטרנט שלנו וכן בדף צור קשר.

וידאו שאלות תשובות על נהיגה בשכרות:

להלן שאלות ותשובות נהיגה בשכרות

שאלות ותשובת נהיגה בשכרות

מה כמות האלכוהול המותרת? התשובה לשאלה זו היא לא כמה מותר! אלה מתי המשטרה תאכוף עבירה זו! ובכן החוק מדבר על 240 מ"ג בליטר אויר נשוף, לאחר פס"ד ענת עוזרי המשטרה התחילה לאכוף את החוק החל מ 290 מ"ג כולל!

דהיינו אם נהג מעוכב לבדיקה ונמצא כי באויר הנשוף שלו יש 280 מ"ג לא יוגש נגדו כתב אישום על נהיגה בשכרות!

יש לשים לב! כי כול מה שאמרנו למעלה אינו כולל נהג חדש וצעיר ולאוכלוסיה זו ישנם כללים שונים וכמות שונה!במסגרת

עונש המינימום לנהג אשר מורשע בעבירה זו בבית המשפט הוא 2 שנים פסילת רישיון נהיגה  בפועל!

מי שמורשע בעבירה זו, בתי המשפט נוטים להחמיר בעבירה זו ולרוב אדם שיורשע יקבל מעל המינימום. 

שאלות ותשובות נהיגה בשכרות מאת עורך דין לתעבורה ערן עקראוי

בדיקה של התיק ע"י עורך דין מנוסה לתעבורה מנוסה , יכולה להביא לשינוי הסעיף של נהיגה בשכרות לסעיף קל יותר של נהיגה תחת השפעת אלכוהול

אז בטח תשאלו נו מה ההבדל? והתשובה לכך היא הענישה בעוד על נהיגה בשכרות יש עונש מינימום של שנתיים אז על הסעיף של נהיגה תחת השפעת משכרים יש עונש מינימום של 3 חודשים פסילת רישיון הנהיגה, ובפועל מה שקורה זה, 

כאשר עורך הדין מוצא כשלים בראיות אז הוא משכנע את התביעה לשנות את הסעיף ואז מסכמים על עונש שמתחיל מ – 3 חודשים ובהתאם למה שיסוכם עם התביעה!

לחץ בשביל לקרוא עוד על >> נהיגה תחת השפעת אלכוהול 

במקרה הזה של אוכלוסייה מיוחדת זו, הכמות היא אפסית כך שאפשר להגיד , ככלל שאסור לשתות בכלל! 

ניתן לקרוא עוד במאמר ==> נהיגה בשכרות נהג חדש

לא מזמן כתבנו מאמר על עבירות נהג חדש מוזמנים לקרוא ==> עבירות נהג חדש

בהחלט ניתן לסרב לבדיקת הנשיפון אבל יש לשים לב שלא מדובר בבדיקת הינשוף שכן למכשיר זה אסור לסרב ואם תסרבו תחשבו כשיכורים.

יש לכם עוד שאלות שלדעתכם ראויות להישאל השאירו בדף שאלה!

שאלות ותשובות נהיגה בשכרות מאת עו"ד ערן עקראוי

מדובר בבדיקה שבא מתרשם השוטר סובייקטיבית לכל מני מבחנים של הליכה על קו ישיר הבאת האצבע לאף. בעבר לפני כניסת הינשוף הבדיקה הייתה מתבצעת בצורה זו! 

שאלות ותשובות נהיגה בשכרות מאת עו"ד ערן עקראוי

לאחר שתתפסו נוהגים בשכרות תגיעו לקצין לשימוע, כאשר רוב הסיכויים שתפסלו 30 יום מנהלית ויתכן וגם רכבכם יושבת  ל 30 ימים!

במצב כזה האפשרות לביטול הפסילה היא הגשת בקשה לביטול פסילה מנהלית לבית המשפט לתעבורה אשר יחליט האם קיימות ראיות לכאורה ומסוכנות מצד הנהג!

שאלות ותשובות נהיגה בשכרות מאת עו"ד ערן עקראוי

בשכרות שנייה התביעה בנוסף לעונש המינימום תבקש גם מאסר, אשר יכול ויהיה בעבודות שירות!

שאלות ותשובת נהיגה בשכרות

אסור לסרב לבדיקת הינשוף, ונהג אשר מסרב ל- בדיקת ינשוף יחשב שיכור ==> ברמה הגבוהה ביותר, ובמידה ויורשע בגין נהיגה בשכרות הוא צפוי לפסילת מינימום.

יחד עם זאת,

על השוטר להסביר לנהג את השלכות הסירוב בשפה ברורה! ואם לא יעשה כך מדובר בכשל מהותי!

לציין – יש לבדוק כל תיק נהיגה בשכרות במטרה לאתר חולשה בתיק, דבר אשר יכול להביא לזיכוי או לשינוי סעיף הנהיגה בשכרות לסעיף קל יותר.

שאלות ותשובות נהיגה בשכרות מאת עו"ד ערן עקראוי

הסמכות להחליט איזה בדיקה לגילוי האלכוהול בדם תעשה לנהג היא אך ורק לשוטר! במידה ונהג יסרב לבדיקה יחשב כשיכור ברמה הגבוהה ביותר!

שאלות ותשובות נהיגה בשכרות מאת עו"ד ערן עקראוי

המחוקק קבע עונש מינימום, על נהיגה בשכרות, אולם הכמות היא לא משנה היות ויכול להיות שלנהג מסוים נמצא 700 מיקרוגרם ולנהג אחר 300 מיקרוגרם, ובמצב שיש בתיק של הנהג עם 700 מיקרוגרם יותר כשלים בראיות, יתכן שהוא יגיע להסדר יותר מקל! וכך גם להפך!   

אולם יש לשים לב! שבכמויות מעל 600 בדרך כלל התיק נחשב כתיק תלת"ן כלומר שיפוט מהיר, והתביעה תבקש עונש חמור יותר!

קרא גם >> כמה אלכוהול מותר לשתות ולנהוג

שאלות ותשובות נהיגה בשכרות מאת עו"ד ערן עקראוי

אם מדובר בנהג חדש – אז המצב הוא יותר גרוע היות ונהג חדש גם אם ישונה הסעיף לקל יותר והוא עדיין בתקופת הנהג החדש! הוא יוזמן למכון הרפואי לכן יש להתייעץ עם עורך דין למכון הרפואי! לגבי ניהול התיק!

לעניין נהג שאיננו נהג חדש – אם הנהג יפסל מעל שנה הוא יוזמן למכון הרפואי לבטיחות בדרכים!

שאלות ותשובות נהיגה בשכרות מאת עו"ד ערן עקראוי

בהחלט כן, קצין משטרה יכול בשימוע לאסור את השימוש ברכב ל- 30 ימים ואז הנהג יצטרך לשים את הרכב במגרש אשר הקצין יקבע,

ניתן להגיש בקשה לביטול איסור שימוש ברכב לבית המשפט, כאשר הבקשה תידון תוך מספר ימים!

יש לציין כי אם מדובר בתאונת דרכים עם שכרות כלומר נסיבות מחמירות הרישיון יפסל ל 60 יום ויתכן ויוגש גם בקשה למעצר עד תום ההליכים ופסילה עד תום ההליכים.

בית המשפט נתן למכשיר הינשוף את חזקת האמינות, כך שכיום ניתן לכפור במיומנות של המפעיל או לגבי מכשיר ספציפי, שלא כויל למשל!

ומה הכוונה מיומנות המפעיל? שוטרים בשטח נדרשים לבצע הרבה פעולות שנקבעו בפסיקה, בהוראות יצרן, ובנהלים של המשטרה למפעילים של הינשוף, אם השוטר חורג מכללים הלו אז התיק יכול להתבטל או שהנהג יכפור באשמה וינהל את התיק במטרה שבית המשפט יזכה אותו?

שאלות ותשובת נהיגה בשכרות

ההליך הוא שנהג מעוכב נבדק תחילה במכשיר נשיפון אשר נותן אינדקציה לגבי הימצאות אלכוהול בדם. אם נמצא אלכוהול במכשיר הנשיפון, השוטרים יעשו לנהגם בדיקת מאפיינים, כלומר ללכת על קו ישר, להביא את האצבע לאף ועוד.

לאחר מכן הנהג יעבור לבדיקת הינשוף, אשר יקבע אם הוא שיכור או לא!

שאלות ותשובות נהיגה בשכרות מאת עו"ד ערן עקראוי

נהיגה בהשפעת סמים אסורה לחלוטין היות והחוק אינו מאפשר שימוש בסמים, יחד עם זאת נדרש חשד סביר לבקש בדיקת שתן! 

שאלות ותשובות נהיגה בשכרות מאת עו"ד ערן עקראוי

אם נהג ינסה לא לנשוף כמו שצריך למכשיר הינשוף השוטר ירשום כי הנהג סירב לעבורה בדיקת שכרות והנהג יקבל כתב אישום על נהיגה בשכרות! ויחשב כי נהג שיכור !

למשרדנו יצא להוכיח כי ההכשלה לא הייתה הכשלה ונבעה מטעמים רפואיים! 

או מטעמי כשלים אשר נבעו מהתנהלות השוטרים!.

מהי עבירת נהיגה בשכרות

על מנת שניתן יהיה לקבל ידע מקיף על עבירת נהיגה בשכרות מן הראוי להבין תחילה מהי נהיגה בשכרות ומתי נהג אשר ייתפס נוהג לאחר ששתה משקה אלכוהולי יחשב נוהג בשכרות ויוזמן לדיון בעניינו בבית משפט לתעבורה. אנו נענה באופן מקיף על שאלה זו באמצעות שאלות ותשובות.

שאלות ותשובות בשכרות - עו

ראשית, נהיגה בשכרות היא נהיגה ברכב מנועי כאשר בגופו של הנהג נמצא ריכוז אלכוהולי גבוה מערך של 240 מיקרוגרם אלכוהול או כאשר הנהג נוהג כאשר הוא תחת השפעת סם.

שאלה: כיצד נמדדת רמת אלכוהול בגופו של הנהג?

תשובה: למשטרת ישראל ישנו מכשיר מדידת אלכוהול אשר באמצעותו ניתן לאמוד באופן מדויק את רמת האלכוהול הנמצאת בגופו של אדם. מכשיר זה נקרא מכשיר ינשוף ובאמצעות נשיפה במכשיר יתקבל הערך המדויק של רמת האלכוהול בגופו של הנהג.

שאלה: האם מכשיר הינשוף הוא המכשיר היחיד למדידת רמת אלכוהול בגוף הנהג?

תשובה: באמצעות משטרת ישראל כלים נוספים להוכחת נהיגה בשכרות מעבר למדידתו באמצעות מכשיר ינשוף. כך למשל, נהג אשר היה מעורב בתאונת דרכים רמת האלכוהול בדם תיבדק באמצעות בדיקת דם. ככל ובדמו ימצא ריכוז גבוה מ-50 מ"ל אלכוהול הוא יחשב נהג שיכור.

שאלה: אני לא מרגיש שיכור אך מכשיר הינשוף מצא ריכוז אלכוהול גבוה בגופי, האם אני יחשב שיכור?

תשובה: גם אם אינכם מרגישים שיכורים ובטוחים ביכולתכם לנהוג לאחר ששתיתם אלכוהול אין זה אומר כי אינכם שיכורים. כאמור רמת האלכוהול תימדד לפי תוצאות מכשיר הינשוף ובהתאם לריכוז האלכוהול שימצא בגופכם.

שאלה: מה כמות האלכוהול שניתן לשתות על מנת שלא אחרוג מהכמות האלכוהול המותרת לנהגיה?

תשובה: ראשית, כמות האלכוהול המותרת משתנה מנהג לנהג כפי שנראה מיד. מעבר לכך, לא ניתן לקבוע כמות מדויקת של אלכוהול המאפשר נהיגה שכן השפעתו משתנה מאדם לאדם ותלויה בגורמים חיצונים.

כך למשל במידה והנהג אכל לפני ששתה ככל הנראה גופו יספוג את האלכוהול טוב יותר מאדם אשר שתה על קיבה ריקה. כמו כן, נהג בעל מבנה גוף גדול יכיל כמות אלכוהול גדולה יותר מנהג בעל מבנה גוף צנום.

שאלה: מה צפוי לנהג אשר יורשע בנהיגה בשכרות?

תשובה: נהג אשר יורשע בנהיגה בשכרות צפוי לעונש פסילת רישיון נהיגה לתקופה של שנתיים ימים מינימום. החוק קובע עונש זה והוא אינו נתון לשיקול דעתו של בית המשפט. לבית המשפט אין סמכות לסטות מעבירה זו רק במקרים חריגים.

הבחנה בין אוכלוסיות שונות לעניין נהיגה בשכרות

כפי שנראה מיד באמצעות שאלות ותשובות, ישנה הבחנה ברורה בין אוכלוסיות שונות במדינת ישראל ביחס לעבירת נהיגה בשכרות. חשוב לשים לב להבחנות הקטנות אשר להן השלכות גדולות על העמדתכם לדין בגין עבירה של נהיגה בשכרות.

שאלה: האם כמות האלכוהול המותרת לשתייה ונהיגה הינה שווה לכולם?

תשובה: ישנה הבחנה ברורה בין נהגים ותיקים לנהגים צעירים. נהג צעיר הינו נהג אשר טרם מלאו לו 24 שנים. לנהג זה כמות האלכוהול המותרת הינה עד 50 מיקרוגרם בשונה מנהג ותיק אשר הכמות המותרת לו הינה 240 מיקרוגרם. ניתן לומר כי לנהג צעיר אסור בכלל לשתות אלכוהול גם לא משקה אחד.

שאלה: מה דינו של נהג חדש לעניין שתיה ונהיגה?

תשובה: נהג חדש בדומה לנהג צעיר יכול לשתות משקה אלכוהולי עד רמה של 50 מיקרוגרם כאשר לאחר מכן יחשב נוהג בשכרות.

שאלה: נהג חדש שאינו נהג צעיר, מה כמות האלכוהול המותרת לו לשתייה ונהיגה?

תשובה: נהג חדש גם אם הינו אדם מבוגר עדין נחשב נהג חדש ואינו יכול לשתות מעבר לכמות שהחוק התיר לו דהיינו עד 50 מיקרוגרם אלכוהול.

שאלה: מה דינו של נהג אוטובוס, נהג מונית ונהגים ציבוריים אחרים, האם מותר להם לשתות אלכוהול ולנהוג?

תשובה: נהג ציבורי כמו נהג צעיר אינו יכול לשתות כלל אלכוהול והכמות המותרת בעניינו הינה כמות מינימלית ביותר העומדת על 50 מיקרוגרם.

סירוב לבדיקת אלכוהול

לא אחת משרדנו נתקל בשאלה האם מותר לסרב לבדיקת ינשוף ובמידה וכן מה ההשלכות לכך. חשוב לציין כי סירוב לבדיקת ינשוף היא עבירה חמורה הרבה יותר מעבירת שכרות עם תוצאה. נהג אשר יסרב לתן בדיקת אלכוהול יחשב כנהג שיכור באופן אוטומטי.

יש לציין כי לעורך הדין המטפל בתיק התעבורה קשה הרבה יותר לטפל בתיק בו הנהג סירב מאשר בתיק בו הנהג נשף והתקבלה תוצאה. הסיבה לקושי הטמון בטיפול בתיק סירוב היא העובדה כי סירוב לבדיקת ינשוף היא שחור ולבן ועניין טכני. ככל והנהג יסרב למתן בדיקת אלכוהול יחשב כנהג שיכור ועליו יהיה לשאת בתוצאות השונות.

מה צפוי לנהג במהלך בדיקת אלכוהול:

בדיקת אלכוהול הינה בדיקה הכרוכה במילוי טפסים שונים על ידי השוטרים בשטח לרבות ביצוע בדיקות שונות על ידי הנהג עצמו. אנו ננסה באמצעות שאלות ותשובות לענות על השלבים הצפויים לנהג אשר נתפס נוהג בשכרות.

שאלה: נעצרתי על ידי שוטר לבדיקת שכרות, מה צפוי לי?

תשובה: תחילה יבדוק השוטר את רמת האלכוהול בדמכם באמצעות בדיקת נשיפה ע"י מכשיר נשיפון. מכשיר זה מהווה אינדיקציה בלבד לרמת אלכוהול ואינו יכול לבסס הרשעה בשכרות. במידה ומכשיר הנשיפון הצביע על רמת אלכוהול החורגת מהכמות המותרת הנהג יעוכב לבדיקת ינשוף.

שאלה: מהי בדיקת מאפיינים?

תשובה: בדיקת מאפיינים היא בדיקה המתבצעת לנהג אשר מכשיר הנשיפון הראה כי הוא נוהג בשכרות. בבדיקה זו מתבקש הנהג לבצע מספר מבחנים בסיסים כגון הבאת אצבע לאף על מנת לבדוק את רמת כשירותו לנהיגה. מבחן מאפיינים יכול ללמד על רמת השכרות של הנהג אך לא לבסס הרשעה בעבירה זו.

שאלה: האם מותר לשתות או לאכול או לעשן במהלך הבדיקות?

תשובה: על מנת לשמור על תקינותה של הבדיקה על השוטר שעיכב אתכם לבדיקת אלכוהול להמתין 15 דקות בין רגע העיכוב ועד למתן בדיקת הינשוף. במהלך זמן זה אסור לנהג לבצע את כל אחת מהפעולות המצוינות לעייל. נהג אשר יבצע את הפעולות הללו למרות שהוסבר לו כי אסור לו לעשות כן עלול להיחשב כמסרב לבדיקת שכרות.

שאלה: האם על השוטר מפעיל הינשוף לכייל את המכשיר בטרם ישתמש בו?

תשובה: כיול מכשיר הינשוף נעשה לפני כל תחילת משמרת ובסיומה. טופסי הכיול יתקבלו לעיונו של הנהג אם וכאשר יוגש כנגדו כתב אישום. השוטר בשטח אינו חייב להראות לנהג כי כייל את המכשיר ולנהג אין זכות לבקש מהשוטר בשטח לעשות כן.

שאלה: מה יעלה בגורלי אם בדיקת הינשוף הראתה שאני שיכור?

תשובה: ככל ובדיקת הינשוף תראה כי בגופכם ריכוז אלכוהול גבוה מהכמות המותרת לכם בהתאם לגילכם וותק נהיגתכם אתם תקבלו הזמנה להתייצב בבית משפט לתעבורה וכן תזומנו לשימוע בפני קצין משטרה. במהלך שימוע זה, רשאי קצין המשטרה לשלול את רישיון הנהיגה שלכם לתקופה של 30 ימים וכן להורות על השבתת הרכב בו נסעתם לתקופה של 30 ימים.

חשיבות ייעוץ עם עו"ד לתעבורה:

למשרד עו"ד ערן עקראוי ושות' ניסיון עשיר בתחום התעבורה לרבות ייצוג נהגים בבתי משפט וערכאות שיפוטיות נוספות אחרות. במידה וקיבלתם כתב אישום בגין נהיגה בשכרות יש לזכור כי לעבירה זו יש עונש מינימום של שנתיים פסילה כאשר בפועל עלול להינתן עונש חמור יותר.

נהג אשר יחשוב כי אם ייקח אחריות ויודה בעבירה ובכך יפטרו אותו מהעונש הצפוי לו טועה טעות קשה ומרה. במידה וסעיף העבירה לא ישונה, על הנהג יוטלו שנתיים פסילה לרבות עונשים נוספים אחרים. באמצעות השאלות הבאות נבחן ונראה כיצד עורך דין יכול לסייע לנהג אשר נתפס נוהג בשכרות.

שאלה: באיזה אופן יכול לסייע עו"ד לנהג אשר נתפס נוהג בשכרות?

תשובה: עורך דין המטפל לנהג בתיק השכרות ראשית יסביר לו מה צפוי לו וכיצד עליו לפעול במהלך המשפט. בנוסף לכך, עורך הדין יצלם עבור הנהג את חומר החקירה וכן ינהל עבורו משא ומתן עם התביעה המשטרתית על מנת להגיע להסדר טיעון בעניינו. עורך הדין כמובן ייצג את הנהג בבית המשפט ויפעל עבורו בכל עניין משפטי שיידרש.

שאלה: כיצד הרבה אנשים שאנו מכירים או שקראנו באינטרנט מקבלים עונש פסילה של כמה חודשים בודדים על נהיגה בשכרות כאשר קודם לכן נרשם כי עבירה זו נושאת לצידה עונש פסילת רישיון נהיגה של שנתיים מינימום?

תשובה: עורך הדין המטפל בתיק לאחר שינהל משא ומתן עם התביעות המשטרתיות יפעל לשינוי סעיף עבירת השכרות לעבירה של נהיגה תחת השפעת אלכוהול. שינוי סעיף זה מאפשר לעורך הדין תמרון משפטי בנוגע לעונש אשר יוטל על הנהג כך שבסופו של יום יוטלו עליו בבית המשפט מספר חודשי פסילה בודדים.

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
או חייגו: 072-3933999

שאלה: כיצד עורך הדין יוכל לסייע לנהג חדש אשר נתפס נוהג בשכרות?

תשובה: יש לזכור כי אם מדובר בנהג חדש כמות האלכוהול המותרת לו לשתייה היא 0 ובמידה ויורשע ע"י בית המשפט בשכרות הוא צפוי לאמצעי תיקון מצד רשות הרישוי כגון להיות נהג חדש שנתיים נוספות וכן טסט ו/או תאוריה וכן בדיקות במרב"ד. עורך הדין המטפל בתיק יפעל עבור הנהג חדש ויסייע לו להימנע מסנקציות אלו.

יש לזכור כי כל מקרה ומקרה יבחן לגופו וכי אירוע שכרות אחד תעלנה שאלות שונות מאירוע שכרות אחר. בכל שאלה ושאלה יש לתן את התשובה המדויקת ביותר בהתאם לחוק ולפסיקה. הנכם מוזמנים לפנות למשרדנו בכל שאלה ובעיה משפטית הנובעת מאירוע של נהיגה בשכרות. עורכי הדין במשרדינו ישמחו לעזור ולענות לכם על כל שאלה.

אזהרה: אין לעשות שימוש במאמר זה ללא ייעוץ עם עורכי דין / עורך דין תעבורה ואין הכותב אחראי על שום נזק מכל סוג לעושה שימוש במאמר זה ובהחלט יש לפנות לעו"ד העוסק בתחום לצורך ייעוץ פרטני.

לשיתוף לחצו:
במאמר זה עסקנו ב-
קצת על המשרד:

למשרדנו ניסיון עשיר ורב בטיפול בתיקי תעבורה מורכבים ופשוטים כאחד. צוות משרדנו כולל עורכי דין המתמחים בדיני תעבורה בלבד וכן בעלי מקצוע נוספים המסייעים להם להעניק שירות מקצועי ומשפטי לקהל לקוחותינו.

אודות המחבר:
עו"ד ערן עקראוי

עורך דין תעבורה ונוטריון ערן עקראוי הינו עורך דין בעל משרד פרטי העוסק בדיני תעבורה למעלה מ 14 שנים וכיהן בעבר כמ"מ יו"ר ועדת בית משפט לתעבורה בלשכת עורכי הדין בישראל וכיום מכהן כיו"ר ועדת המרב"ד המחוזית בלשכת עורכי הדין.

למידע נוסף 

עוד בנושא:
ממליצים:
4.9
ישראל המדהים!תודה על שירות מסור מכל הלב הרבה מעבר למקובל.
מוטי וורנר
07:48 20 Jul 23
עורך דין מומחה לתעבורה. אני ממליץ בחום על המשרד. עזר לי בתיק והשיג תוצאה יוצאת מהכלל.
עו״ד מנחם אברהם
10:39 15 May 22
...ממליץ בחום! הצילו אותי
אופק גולד
09:06 19 Aug 21
עו"ד תעבורה ישראל מזרחי מומלץ בחום. שרות אדיב ומסור , התחשבות במחיר, והעיקר תוצאות מעולות.
Eyal Cohen
06:24 23 Sep 20
Ibrahem Amer
14:44 13 Aug 20
מעולה תודה
אבי בר סיני
19:11 19 Oct 19
שירות אישי וליווי מלא לאורך כל הדרך, והכי חשוב - עבודה מקצועית ומסורה!
Nisim Cohen
11:41 17 Oct 19
מומלץ מאוד, מקצוען אמיתי! שירות ואמינות ברמה הגבוהה ביותר. תודה
guy lerman
10:04 17 Oct 19
אין כמונו
ישראל מזרחי
08:50 15 Jun 19
טוב מאוד!מומלצ בחום!
Олег Лихачёв
08:23 12 Dec 18
מעולה מומלץ ביותר
מיכאל חזן
13:38 03 Dec 18
מעולה וטוב
dor akrawi
12:20 30 Nov 18
קיבלתי תוצאה ושירות מעולה
Igor Mihin
19:24 28 Nov 18
מעולה הטוב ביותר
Mikel Suft
19:19 28 Nov 18
עורך דין מצוין לתעבורה שמשיג תוצאות, לא יקרן מדויק וקפדן סבלניעונה על כל השאלות ומלווה את הלקוח לאורך כל הדרך בצורה הכי מנומסת שישמומלץ בחום!
19by84
12:54 18 Nov 18
תותח על ממליץ מאוד
Abo Seaf
07:59 18 Nov 18
מומלץ מאוד!!!
einat gilady
04:43 28 Jan 18
sasha Polnaryov
23:10 27 Jan 18
אורטל אלוש
21:56 27 Jan 18
עו'ד תותח !!
Roman Skubi
21:45 27 Jan 18
מעולה שירות מעל המצופה
לירון סימאנא
17:15 10 Apr 17
שרות מעלה
עמיר עקראוי
17:09 10 Apr 17
מומלץ
שלום בן חור
09:27 09 Apr 17
תותח
Emanuel Azrzar
21:58 01 Apr 17
מעולה תותח על
מוטי קשני
07:21 15 Oct 16
עזר מאוד
בתיה אוסטרייכר
15:30 08 Oct 16
מעולה תודה לך
בתיה אוסטרייכר
15:16 08 Oct 16
מעולה
תמי אוסטרייכר
08:50 04 Aug 16
שירות מעולה ותוצאות מדהימות
gan noale
10:23 15 Aug 14
שתפו בקליק